Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення конституційних прав та законних інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань діяльності Головного управління Держгеокадастру у Київській області

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмові звернення та особисті прийоми, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

З початку року  до  Головного  управління  надійшло 12335 звернень громадян. Найбільше їх надійшло з: Білоцерківського – (1585), Броварського –(882), Бородянського – (765), Сквирського – (681) районів. Найчастіше громадяни звертаються з приводу надання дозволу на розробку технічної документації  із землеустрою та її затвердження; поділу земельних ділянок, щодо їх включення в перелік ділянок виставлених на аукціон та отримання правовстановлюючих документів на земельні ділянки; отримання земельних ділянок в оренду.

Також в Головному управлінні за вищезгаданий період на особистому прийомі побувало більше 120 громадян, а керівниками територіальних управлінь та відділів  було прийнято майже 800 громадян.
Проведення особистих та виїзних прийомів громадян керівниками Головного управління здійснюється  відповідно до затвердженого графіка.

Варто зазначити, що за вищезгаданий період  на  адресу Головного управління надійшло 121 звернення громадян за дорученням Київської обласної державної адміністрації та Київської обласної ради; 332 – за дорученням Держгеокадастру; 12332 –  надійшло безпосередньо від громадян. З усіх письмових звернень, що надійшли на адресу управління 11193 – заяви і клопотання; 21 – скарги; 111 – інформаційні запити.

Ретельно проводиться робота щодо звернень громадян, які надходять з Урядової гарячої лінії. Протягом II кварталу 2017 року до Головного управління надійшло 113 таких звернень. Робота зі зверненнями громадян, зареєстрованими Урядовим контактним центром, знаходиться на особистому контролі начальника Головного управління.

Організація роботи по своєчасному та об’єктивному розгляду звернень громадян, задоволенню їх законних прав та інтересів є важливим напрямком роботи Головного управління. Тому питання дотримання Закону України “Про звернення громадян”, указу Президента від 07.02.2008 року № 109 знаходяться на особливому контролі керівництва Головного управління та керівників його територіальних управлінь (відділів).